Στόχος είναι να πετάξει μέχρι το τέλος του πρώτου τετραμήνου του 2019. Το «Ιπτάμενο Ψάρι» θα έχει τη δυνατότητα να φθάνει τα 40.000 πόδια ύψος και να πετά επί 24ώρου βάσεως. Θα υποστηρίζεται ηλεκτρονικά με δορυφορικό σύστημα, αλλά και με σύστημα ραντάρ αέρος-αέρος, ενώ θα διαθέτει και δικό του ραντάρ ανίχνευσης απειλών. Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που θα διαθέτει, είναι τουρκικής τεχνολογίας. Θα μπορεί να πραγματοποιήσει εναέριους βομβαρδισμούς, ενώ μία ακόμη πιο εξελιγμένη δυνατότητα που διαθέτει, είναι ότι μπορεί να «κλειδώσει» πιο γρήγορα τον στόχο, σε σχέση με τα μαχητικά αεροσκάφη.
Το τακτικό μη επανδρωμένο εναέριο όχημα Μπαϊρακτάρ αναπτύχθηκε από την σύμπραξη των εταιριών Καλέ και Μπαϊκάρ ενώ το πρόγραμμα άρχισε από την Διεύθυνση Αμυντικών Βιομηχανιών στις 6/1/2012,Μπαϊκάρ, είναι δε εξοπλισμένο με λογισμικό και συστήματα που ανέπτυξαν για πρώτη φορά Τούρκοι μηχανικοί.
Το προηγούμενο μη επανδρωμένο αεροσκάφος της Τουρκίας, το οποίο ήδη έχει περάσει όλα τα τεστ και πετάει πάνω από το Αιγαίο και αλλού, ήταν το Bayraktar TB2, που κατασκεύασε η ίδια εταιρεία, η Baykar Makina. Ωστόσο, οι δυνατότητες του νέου υπερσύγχρονου drone, που ανακοίνωσε ο Ταγίπ Ερντογάν, θα είναι σύμφωνα με τον ίδιο, ακόμη μεγαλύτερες του TB2.
(Anka-I)
Τα νέα μη επανδρωμένα αεροσκάφη της Τουρκίας (Anka-I) προορίζονται για αποστολές συλλογής πληροφοριών και πληροφορίες επικοινωνιών, ενώ φωτογραφίες τους έχουν αναρτηθεί στο twitter από το τουρκικό υφυπουργείο αμυντικών προγραμμάτων.
Η Τουρκία ανακοίνωσε πως από την 26η Μαρτίου και μετά τα drone του τουρκικού ναυτικού θα χρησιμοποιούνται από την τουρκική εθνική υπηρεσία πληροφοριών MIT.Το νέο μη επανδρωμένο εναέριο σκάφος έχει αυτονομία 24 ωρών, μέγιστη ταχύτητα διακοσίων δεκαεφτά χιλιομέτρων ανά ώρα, και υψόμετρο πλεύσης τριάντα πέντε χιλιάδων ποδών. Η τελευταία έκδοση είναι η τέταρτη κατά σειρά του τουρκικού UAV ANKA-2 από την εταιρεία οπλικών συστημάτων της Τουρκίας, ΤΑΙ. Διαθέτει δε, δύο κινητήρες τουρκικής κατασκευής.

